25 mei 2016
FEBO ontvangt TripAdvisor certificaat van uitmuntendheid 2016
Amsterdam, 25-5-2016 – FEBO heeft vandaag bekendgemaakt dat TripAdvisor® haar een Certificaat van uitmuntendheid heeft toegekend. Het certificaat wordt voor de zesde keer uitgereikt aan horecabedrijven die het afgelopen jaar uitstekende reizigersbeoordelingen op TripAdvisor hebben ontvangen. Onder de ontvangers van een Certificaat van uitmuntendheid bevinden zich accommodaties, eetgelegenheden en attracties uit de hele wereld die constant een goede klantervaring bieden.
“Wij willen al onze gasten een goede klantervaring bieden en zijn dan ook trots dat we deze hoge waardering van reizigers krijgen.”, aldus Dennis de Borst, Directeur van FEBO.
“Met het Certificaat van Uitmuntendheid eert TripAdvisor horecabedrijven die constant lof en hoge waarderingen van reizigers krijgen”, aldus Heather Leisman, Vice President van Industry Marketing van TripAdvisor. “Met behulp van deze erkenning kunnen reizigers gelegenheden boeken die doorlopend goede service bieden. TripAdvisor biedt reizigers het vertrouwen dat ze de juiste boekingsbeslissingen maken en is hier trots op.”
Het Certificaat van uitmuntendheid houdt rekening met de kwaliteit, kwantiteit en recentheid van de beoordelingen die in de afgelopen 12 maanden door reizigers op TripAdvisor zijn ingediend. Om in aanmerking te komen, moet een bedrijf een algemene TripAdvisor-bollenwaardering van ten minste 4 van de 5 hebben, een minimumaantal beoordelingen hebben en ten minste 12 maanden op TripAdvisor vermeld staan.